התפרצות הקורונה השפיעה על נוסעי התחבורה הציבורית במספר פרמטרים. בתחילה מספר הנסיעות צומצם באופן משמעותי, לאחר מכן בוטלו קווים וצומצמו שעות הפעילות ובהמשך ישנן את הנחיות התו הסגול. אולם נדמה שהשינוי המשמעותי ביותר הוא החובה להטעין את כרטיסי הרב-קו מראש וללא שום אפשרות הטענה או תשלום אצל הנהג.
הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד
הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"
את הקושי הזה של הנוסעים זיהו בחברת סופרבוס, מפעילת התחבורה הציבורית בתוך בית שמש וממנה, וכדי להרגיל את ציבור הנוסעים לנהלים החדשים של משרד התחבורה יזמו הפעלת אוטובוס מיוחד בשכונות העיר השונות, כאשר באוטובוס יש מספר עמדות הטענת רב-קו ביעילות, בקלות ובנוחות.
בסופרבוס מדגישים כי "אוטובוס ההטענה מצטרף לפריסה רחבה של עמדות הטענה ברחבי העיר העומדים לשירות התושבים".
עוד מציינים בחברת סופברוס כי "התושבים הביעו התעניינות רבה באוטובוס ושביעות רצון גדולה לאחר השימוש בו. בנוסף, נציגי החברה חילקו חומרי הסברה על דרכי ומקומות ההטענה ברחבי העיר והודו לתושבים על שיתוף הפעולה. תושבים ציינו כי ההסדר החדש מסייע לכל הצדדים כאשר הנהג פנוי להתרכז בנסיעה וזמן הנסיעה מתקצר משמעותית מה שפועל לטובת כל הצדדים".
קרן אצלאן, מנכ"לית סופרבוס: "אנו קשובים לציבור ומתאימים את הפעילות לפי הצרכים העולים מהשטח".
תגובות